luni, 8 iunie 2009

Vii la mine sa ne jucam?

Asta se vrea a fi o aberatie din seria "Aaa pai pe vremea mea...". Daca azi copiii se joaca de-a mesanjaru si cauntar straicu pe vremea mea se jucau Quake 2. Cel putin eu , ca ala era cel mai tare joc pe care-l aveam pe primul meu calculator. Ma jucam in tandem cu o prietena, ea se ocupa de deplasarea, fuga, saritu si restu chestiunilor motrice ale tipului si eu de impuscatu moimelor alora...asta era responsabilitatea mea...sa clickaiesc pana ramanea carne cu muste roind in jur. Dupa doua impuscaturi oricum facea cunostinta cu podeaua dar asa, pentru siguranta, mai insistam ca nu se stie niciodata, poate invia ca Nikita la Capatos. Alta chestie pe care o aveam in comun cu prietena mea era ca ne placea serialul ala cu Xena si ne mai jucam si noi de-a datu de pumni si picioare prin aer si din astea, de fete. Ca sa nu trezeasca vreun Freud sa zica ca am avut o copilarie zbuciumata, ma jucam si cu papusi Barbie. Aveam si un Ken dar spre deosebire de Barbie, care era de obicei femeie de cariera, bogata, de succes, Ken era un prapadit care se tinea dupa ea probabil in cautare de faima sau juca rolul tipului rau, rapitoru sau violatoru (stati linistiti ca nu-i iesea faza ca ii dadea Barbie un picior in coaie si reusea sa scape).
Bineinteles ca mai erau si clasicele jocuri de-a meseriile: doctor, functionara la banca cu bani de la Monopoly, invatatoare ca puteam sa strig la proastele de animale de plus care nu stiau cat fac 6X7. Ca tot veni vorba, numai mie mi s-a intamplat sa vreau sa ma fac, pe rand, tot ce vedeam la tv mai interesant? Inclusiv criminalist sau medic legist (CSI e de vina). Despre sotron, volei, matza, mancare din noroi si alte alea nu mai zic ca nu e interesant. Aaaa..era sa uit...ne mai jucam si ca suntem gagici de fotbalisti luati de pe abtibilduri din pufuleti si mie mi-a picat Dan Petrescu :((( Mutule, unde erai?

15 comentarii:

  1. eu ma jucam doar cu putza in tzarana :))

    RăspundețiȘtergere
  2. mie imi place aia cu gagici de fotbalisti :)) mie nu mi-a trecut asa ceva prin cap

    RăspundețiȘtergere
  3. putza mea, nu cunosteam alta putza pe vremea aia :)))

    RăspundețiȘtergere
  4. :O ai putza si noua nu ne-o arati ? sau te referi la rabla ta ? =))

    RăspundețiȘtergere
  5. nu, e o putza mare si jucausa....ti-o arat eu cand vom deveni mai intime :*

    RăspundețiȘtergere
  6. :)) credeam ca sunte deja destul

    RăspundețiȘtergere
  7. aoleoooo frate dar voi si aici faceti ciat...ba pe hai faiv ba pe mess acum mai nou pe blog...aici se scriu comenturile asupra postarilor nu descrierea putzelor voastre >:P

    RăspundețiȘtergere
  8. ne-am tras blog, ne-am tras blog ta na na na nana

    RăspundețiȘtergere
  9. pitzi eu nu am avut niciodata o barbie d-aia care sa i se mishte picioarele de la jumate si coatele...eu am avut numai Sindy cu picioarele si mainile imobilizate

    RăspundețiȘtergere
  10. ce naspa rozi...mai am eu una pe acasa...daca vrei ti-o fac cadou :d sau ca sa vezi cat de dragutza pot sa fiu ;;) iti pot cumpara si una noua

    RăspundețiȘtergere
  11. eu am avut si Barbie gravida...era bortzoasa si avea un borac in burta care se scotea de cate ori vroiai tu...ce-am mai plans k sa o primesc...

    RăspundețiȘtergere
  12. daca tot ati inceput...eu aveam o Esmeralda (aia
    din Cocosatul) si una blonda in costum sport :>

    RăspundețiȘtergere