joi, 18 iunie 2009

No name




Mergeam pe strada. Ma uitam in zare, dupa cuci si vrabii, cu gura pe jumatate deschisa poate, poate s-o nimeri si in cavitatea mea bucala o sparcaiala de noroc de la pasarile cerului si ma ciocnesc de EL, EL- intruchiparea frumosului reincarnat intr-un biped ce emana o masculinitate si o virilitate iesita din comun. Pe moment, parul din nas mi se scula si simteam cum fiecare firicel din suavul meu organ facial danseaza un tango al pasiunii inca nedezlantuite si din greseala mi-am dat seama ca inghitisem ceva alunecos, cu un gust fad (probabil vrabiutza era stricata la burta…nu vreau sa ma gandesc ca era de la cuc), ochii mi se inrosisera, pupilele mi se dilatara, atat de tare incat simteam ca imi “iesplodeaza” retina. Era EL, barbatul perfect in corpul perfect, corpul perfect in boxerii cu Rubik perfecti (mai degraba organul masculin perfect conturat in acesti boxeri…si nu, nu avea boxeri cu model creatie a la Bahmu, se simtea altfel la atingere, ce naiba!). Ah, era asa…asa….asa fals ‘tui mama masii…k de cand ma chinui sa aflu cum il cheama pe bunoc…Totusi, o sa atasez si o imagine cu el, poate poate stiti voi cum il cheama pe retardatu asta perfect, stiu doar ca e noua imagine a firmei Intimissimi si ca face reclama la lenjerie intima, si probabil si la sosete (vezi aici chestia iesita in relief din boxerii lui ). Hai trai-v-ar voua, dau un suc la plic daca imi spuneti numele lui.

Un comentariu:

  1. Cine citeste o sa creada ca l-ai vazut pe strada, ca te plimbi numai prin Roma,Milano, Dubai :)))))

    RăspundețiȘtergere