marți, 26 ianuarie 2010

About... me




Printre aceste posturi scrise fără rost şi în momente de maximă indiferenţă faţă de cei din jur, m-am gândit ca e cazul sa vin cu ceva serios. O sa vorbesc despre mine,urmând să o facă şi celelalte fete.

. Mereu spun totul despre mine, dacă sunt întrebată. Fac asta pentru că vreau ca oamenii să mă perceapă aşa cum sunt, nu să-şi formeze cumva vreo părere greşită despre mine. Mă deranjează asta îngrozitor de tare…sa fiu înţeleasă greşit.

2. Leg prietenii destul de greu şi mă deschid întru totul numai atunci când am încredere în persoana respectivă.

3. Sunt o bleagă pentru că mă îndrăgostesc peste cap atunci când o fac. Consider că nu există iubire fără suferinţă…şi deşi ştiu că doare, mă arunc într-o poveste de dragoste. Pentru că nu mi se pare nimic mai frumos. Cred că ăsta e scopul omului în viaţă..să fie iubit şi să iubească…preferabil aceeaşi persoană!

4. Nu ştiu să mint. Nici măcar să ascund adevărul. Mi se citeşte totul pe faţă, mă trădează ochii, cred. Oamenii îşi dau seama destul de repede dacă îi plac sau nu, numai după ce se uită la mine…Încerc să mă controlez, dar dacă până la 20 de ani 21 de ani (am rămas cu impresia ca încă am 20 :D) nu mi-a ieşit…ce şanse am să reuşesc de aici încolo?

5. Uneori sunt foarte superficială şi aştept ca lucrurile să vină de la sine.

6. Cel mai tare mă deranjează la o persoană atunci când îmi promite ceva şi nu se ţine de cuvânt.

7. Iubesc copiii şi vreau cel puţin 2.

8. Planul este : facultate, serviciu, independenţă financiară, El, copii…

9. Nu suport că sunt singură la părinţi.

10. Mă urăsc pentru că nu excelez în nici un domeniu.

11. Îmi dau seama în fiecare zi că nu e bine să spui niciodată, niciodată.

12. Visez mereu, visez color şi uneori mi se adeveresc visele.

13. Plâng des.

14. Cred în suflet-pereche.

15. Mă consum pentru orice!

16. Mor fără dermatograf.

17. Nu îmi place iarna, mai ales frigul.

18. Nu pot mânca roşii.

19. Mă impresionează mai mult o mângâiere decât un sărut…

20. Meseria ideală din punctul meu de vedere este cea de architect.

21. Sunt puţin egoistă…efectul secundar de la a fi singură la părinţi.

22. Nu înţeleg cum de oamenii nu mă văd ca fiind o romantică incurabilă, ci mai degraba o ironică incurabilă.Cel puţin la început, aşa mă văd.

23. Mă bazez pe Dumnezeu să îmi şoptească la ureche încotro să o iau. Dar uneori mă fac că nu aud.

24. Atunci când greşesc, recunosc…cu greu, dar o recunosc!

Lista rămâne deschisă şi o voi completa ulterior.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu